Sunday 27 December 2015

True beauty concept~facial

Assalammualaikum,

Hi reader or just tumpang lalu kat blog ni..nak kongsi satu tempat facial budget n good service di kota kinabalu. Yang paling penting dekat dengan rumah saya..yeahh..

bukan senang mau cari tempat facial yg murah n terbaik. Saya baru ja balik dari buat rawatan muka. Memang terbaik lah beautician yang rawat muka saya tadi. Ini lah kali pertama orang picit jerawat langsung tidak sakit,teliti n sampai bersih dia kerjakan muka saya tadi..selalunya kalau bab2 kena picit jerawat ni confirm mata n hidung nangis tak berlagu..haha..tapi kali ini memang terbaiklah dan berbaloi..Murah,tak sakit lagi, tempat facial yang teramat2 selesa n then muka pun terus nampak ceria..hahaha..

Saya buat refreshing facial rm45~ betul2 terus refresh ni muka..berbaloi kan harganya.

Produk meraka gunakan dari germany. Oh my germany my favourite football team. Tambah semangat mahu promote kedai ini...πŸ‡©πŸ‡ͺπŸ‡©πŸ‡ͺπŸ‡©πŸ‡ͺ(pastikan germany menang euro 2016)

Nama kedainya "True beauty concept" beralamat di "lot 5, blok A menggatal plaza, tuaran road"..siapa2 yg tengah cari tempat facial boleh lah try facial kat situ..Tapi setakat ini facial yang paling best saya pernah buat di marie france tpi harganya pun memang paling best jugalah..(faham2 lah maksudnya)..hihi

Ini antara pakej yang ada..





Yang ini pula dia suruh saya try "camomile Ampoule sheet mask" sebab muka saya jenis yang teramat2 sensitif. Rm10~try ja la mn tau ok..hihi

Harap maklumat ini berguna kepada sesiapa yang tengah pening cari tempat facial..selamat mencuba..

No comments:

Post a Comment